[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] فاو آیکون

Hellish Neighbours : New Year-دانلود بازی بسیار زیبای همسایه جهنمی

دو شنبه 22 دی 1393برچسب:,

  Hellish Neighbours : New Year  بازی فوق العاده زیبای ماجراجویی می باشد که به مناسبت کریسمس نسخه اندروید آن منتشر شده است. اگر شما نیز یکی از طرفداران بازی های ویدئویی باشید محال است نام بازی Hellish Neighbours (همسایه جهنی) به گوشتان نخورده باشد یا حداقل یک بار آن را تجربه نکرده باشید این بازی در اوایل سال های ۲۰۰۷  برای PC عرضه شد که در زمان خود با استقبال بسیار زیاد علاقه مندان  بازی مواجه شد.

با شخصیت اول این بازی همراه شوید و تلافی آزار و اذیت های همسایه خود را در بیاورید نقشه هوشمندانه ایی با استفاده از وسایل مختلف طرح کنید تا همسایه را در دام بیندازید و از اذیت شدن او لذت ببرید ! در این حین مراحل را پشت سر گذاشته و جزء قهرمانان این بازی شوید.

برخی از ویژگی های  Hellish Neighbours : New Year :

10 ها ایتم مختلف برای تله گذاری

مراحل چالش بر انگیز و هیجان آور

امکان ذخیره بازی

گرافیک بسیار زیبا و صداگذاری مناسب

حجم مناسب نسبت به سطح و نوع بازی

شباهت بسیار زیاد به نسخه PC

       

Epic Skater(اپیک اسکیتر)

سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:,

 اکنون زمان تفریح و سرگرمی فرا رسیده ،چه سرگرمی بهتر و هیجان انگیز تر از اسکیت برد آن هم درون کوچه و خیابان های شلوغ شهر که هر لحظه یک مانع جدید پیش روی شما سبز خواهد شد ،اگر برای انجام این ورزش هیجان انگیز مشتاق هستید ما به شما بازی Epic Skater(اپیک اسکیتر) را پیشنهاد می کنیم .بازی اپیک اسکیتر شما نقش یک پسر بچه شیطان و بازیگوش را دارید که با استفاده از اسکیت برد وارد کوچه و خیابان های شهر می شود و با پریدن از روی هر وسیله ای که پیش رویش قرار گرفته است مهارت خود را به چالش می کشد و با پرش هیا بلند از روی موانع و انجام حرکات نمایشی همه را شگفته زده می کند.

با ما با دانلود بازی اپیک اسکیتر برای اندروید همراه باشید و لذت ببرید.

دانلود بازی کارتونی اپیک اسکیتر

پیش نیاز بازی اپیک اسکیتر: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اگر از بازی های کسل کننده ای که رو تلفن همراهتان قرار دارد خسته شده اید و دوست دارید کمی هیجان را در هنگام بازی تجربه کنید ما بهشما بازی جذاب Epic Skater را پیشنهاد می کنیم. در بازی کارتونی اپیک اسکیتر شما باید با استفاده از اسکیت بردی که در اختیار دارید به مناطق مختلف شهر بروید و از روی موانعی که بر سر راهتان قرار گرفته بپرید و سعی کنید که بالا ترین امتیاز ممکن را بدست بیاوید، شما قادر هستید که با انجام پرش های زیبا و نمایشی امتیاز بیشتری را برای خود کسب کنید و همچنین سکه هایی را که در مسیر عبور شما قرار گرفته اند را یکی پس از دیگری جمع آوری کرده و به اعضای آن ها نیز امتیاز دریافت کرده و به این ترتیب بالاترین رکورد را به نام خود ثبت نمایید. موسیقی این بازی به گونه ای ساخته شده که می تواند هیجان انجام بازی را برای شما دوچندان نماید و گرافیک کارتونی و جذاب آن یکی از ویژگی های خاص بازی می باشد که با دارا بودن گیم پلی بسیار ساده گزینه مناسب برای اوقات فراغت شما باشد. بازی Epic Skater 1.2.8 برای اندروید که توسط استدیو بازی سازی Kongregate منتشر شده است توانسته با سادگی نظر کاربران اندروید با سنین مختلف را به خود جلب کند و در گوگل پلی امتیاز ۴٫۲ را از ۵ به خود اختصاص بدهد

Lets Create Pottery ----دانلود بازی سفالگری

سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:,

 آیا دوست دارید کمی هنر به خرج دهید و با انگشتان خود کار های آثار هنری خلق کنید ،یکی از آرامش بخش ترین کارهای هنری سفالگری می باشد ،اما برای انجام این کار نیاز به تجهیزات خاصی می باشد ولی امروز ما برای شما بازی زیبای Lets Create Pottery را آماده کرده ایم که با آن خواهید توانست که لذت انجام هنر سفالگری را با استفاده از اندروید خود به طرزی بسیار باور نکردنی احساس کنید و از انجام آن برای ساعت های طولانی لذت ببرید و با این کار جذابیت انجام یک بازی اندروید آرامش بخش با کیفیت بالا را بدست آورده و اوقات فراغت خود را با استفاده از آن پر کنید.با ما با و دانلود بازی سفالگری برای اندروید همراه باشید و لذت ببرید.

بازی اندروید سفالگری

پیش نیاز بازی سفالگری: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

حال زمان آن رسیده که نهایت هنر خود را به نمایش بگذارید ،با آغاز شدن بازی سفالگری Lets Create Pottery 1.59 یک تکه گل سرد روی میز گردان قرار داده می شود و در این زمان است که کار شما آغاز می شود و باید با بهره گیری از خلاقیت و سلیقه خود آثار هنری زیبایی را خلق کنید. در این بازی اندروید سفارش هایی را نیز به شما داده خواهد شد که باید با توجه فراوان آن ها را طراحی کرده و سپس گل خامی که با استفاده از آن ظرف مورد نظر خود را ساخته اید را درون کوزه قرار دهید و تا در نهایت سفال مورد نظر شما بدست بیاید و با توجه به کیفیت و شباهتی که ساخته شما با طرح اصلی دارد به کار شما نمره داده خواهد شد و در صورت کسب حد نصاب نمره به شما مبلغی داده خواهد شد که شما با استفاده از آن می توانید طرح هایی را خریداری کرده و آن ها را بر روی سفال هایی که می سازید اجرا کنید تا بیش از پیش زیبا به نظر برسند. حتی برای شما این امکان قرار داده شده که از آثار خود عکس گرفته و آن ها را در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید. بازی های سفالگری در سرتاسر جهان توانسته اند نظر افراد زیادی را به خود جلب کنند که می توان گفت بازی Lets Create Pottery یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد.

Subway Surfers v1.32.0 + Mod- بازی پرطرفدار موج سواران مترو اندروید

پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,

Subway Surfers v1.32.0 + Mod- بازی پرطرفدار موج سواران مترو اندروید

 Subway Surfers v1.32.0 + Mod- بازی پرطرفدار موج سواران مترو اندروید – سفر به England   

نسخه معمولی + مود شده با پول بی نهایت به صورت جداگانه

اگر از طرفداران بازی های موبایلی باشید، بدون شک بازی اعتیادآور و پرطرفدار Subway Surfers را می شناسید، همان بازی ای که در آن جک و دوستانش در کشورهای مختلف جهان در خط مترو از دست ماموران فرار می کنند! در بازی موج سواران مترو شما در نقش پسر بچه ای با نام جک هستید که با دوستانتان در حال فرار از دست مامور هستید و باید به آن ها کمک کنید تا بتوانند از دست مامور فرار کنند! فرار از دست ماموران به همین سادگی ها که فکر می کنید نیست ؛ چرا که در بین راه با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید! در طول مسیر سکه هایی وجود دارد که که با جمع آوری آن ها می توانید هیجان را بالا برده ، بازی را به سادگی بکشانید و آپگرید ها را بخرید!

امروز نیز شاهد منتشر شدن نسخه ی لندن بازی فوق برای اندروید بودیم که با نام Subway Surfers به صورت رایگان در پلی استوری در دسترس دوستداران بازی های اکشن تفریحی قرار گرفت! در این بازی شما در نقش جک در متروهای کشور لندن به ماجراجویی مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم ین سازید! اگر از دوستداران بازی های ساب وی سرفرس هستید پیشنهاد می دهیم نسخه ی لندن آن را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی Subway Surfers اندروید :

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده (HD) و رنگارنگ

* امکان باز کردن شخصیت های جدید بازی

*  امکان دادن مسابقه با دوستان به صورت آنلاین

* بودن انواع دستاوردهای مختلف در مسیر بازی برای هیجان بیشتر

* انجام حرکات آکروبایتک توسط جک برای افزایش جذابیت

* گیم پلی اعتیادآور

بازی Subway Surfers هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ می باشد که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی و به صورت رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد….

تغییرات نسخه ی v1.32.0 :

*  سفر به England با تور جهانی ماموران مترو!

* اضافه شدن چالش ها و ویژگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Subway Surfers 1.21.0 - بازی موج سواران مترو اندروید - مکزیکو سیتی

 

دانلود Hill Climb Racing 1.19.2 بازی اعتیاد آور مسابقات صعود تپه برای اندروید+مود

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

دانلود Hill Climb Racing 1.19.2 بازی اعتیاد آور مسابقات صعود تپه برای اندروید+مود

جدیدترین نسخه بازی Hill Climb Racing اندروید

امتیاز در گوگل پلی : 4.5 از 5

شاید همین حالا که اسکرین شات های بازی را می بینید لبخندی بر

لبان شما نقش ببندد که چه قدر این بازی ساده و شاید حتی بچه گانه است! اما می توانیم بگوییم همین بازی ساده که Hill Climb Racing نام دارد ، اگر شما را معتاد خودش نکند ، حتما به آن علاقه مند خواهید شد!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

Zombie Defense v8.8 + Mod – بازی دفاع زامبی+مود

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

Zombie Defense v8.8 + Mod – بازی دفاع زامبی+مود

 Zombie Defense v8.8 + Mod – بازی پرطرفدار دفاع زامبی اندروید – نسخه معمولی + مود شده به صورت جداگانه

Zombie Defense – دفاع زامبی یک بازی جدید در سبک بازی های استراتژی و زامبی از استودیوی بازیسازی Home Net Games مخصوص سیستم عامل اندروید است که با صدها هزار دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ بوده و از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. داستان بازی را از زبان گوگل پلی اینگونه بیان می کنیم: “هم اکنون ۷ میلیارد انسان در سیاره ما زندگی می کنند و قبلا نیز بیش از ۱۰۰ میلیارد زندگی انسان می کرده اند که از بین رفته اند! اگر فقط یک دهم آن ها زنده شوند چه اتفاقی می افتد؟!” در این بازی شما در نقش یک بازیکن باید سربازان خود را در مکان های مختلفی قرار دهید تا با استفاده از سلاح های خود امواجی از زامبی ها را از بین ببرند و ماموریت های بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

در بازی Zombie Defense ویژگی هایی نیز فراهم شده است که بتوانید با بدست آوردن پول در ماموریت ها فن آوری های جدید را خریداری نمایید و یا به ارتقای شخصیت ها بپردازید و یکی از بهترین بازی های Strategy را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیکی Zombie Defense اندروید :

* شامل ۳۳ ماموریت مختلف برای پشت سر گذاشتن

* شامل ۸۴ ارتقاء مختلف و عالی بین هر ماموریت

* شامل ۶ نوع دشمن مختلف برای از بین بردن

* در دسترس قرار گرفتن مواد منفجره، سلاح ها و …

* بازی در انواع محیط های ۳D همچون بزرگراه ها، شهرها و بیابان ها

* به روز رسانی منظم و به صورت رایگان با اضافه شدن ماموریت های جدید

بازی Zombie Defense را ما امروز در فارسروید برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی معرفی می کنیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب جدیدترین نسخه ی آن را به همراه نسخه ی مود شده دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v8.8:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Zombie Defense - بازی دفاع زامبی اندروید + مود

 

Alien Creeps TD یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

Alien Creeps TD در سبک بازی های برج دفاعی و استراتژیک از استودیوی Outplay Entertainment Ltd برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با پانصد هزار دریافت از گوگل پلی در صدر برترین بازی های Strategy اندروید قرار دارد! در این بازی بیگانگان به سرزمین شما حمله کرده اند و شما باید با استفاده از انواع نیروها و واحدهای مختلف جلوی ان ها بایستید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و یکی از بهترین بازی های سبک دفاع از برج را تجربه کنید. انواع مختلفی از دشمنان پیش روی شما قرار دارند از هیلیکوپترها بگیرید تا انواع ربات های جنگی! شما با از بین بردن دشمنان به جمع اوری امتیاز برای باز کردن واحد ها و آیتم های جدید می پردازید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Alien Creeps TD اندروید :

* دفاع از سرزمین خود با انواع برج های دفاعی مختلف

* سه حالت مختلف بازی با امکان انتخاب توسط بازیکن

* انواع سواره و پیاده نظامها برای دفاع از سرزمین

* انواع برج های مختلف برای آنلاک سازی و دفاع

* انواع دشمنان مختلف برای از بین بردن و نابود کردن

* گرافیک رنگارنگ با صداگذاری هیجان انگیز و عالی

بازی Alien Creeps TD هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.4.1 :

* اضافه شدن قهرمان جدید!

* اضافه شدن : سطوح جدید!

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Alien Creeps TD + Mod - بازی خزش بیگانگان اندروید!

 

بازی تخته و کارت Pyramid Solitaire Saga v1.11.0 اندروید + تریلر

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

 بازی تخته و کارت Pyramid Solitaire Saga v1.11.0 اندروید + تریلر – درخواستی کاربران ؛ محصولی از استودیوی King

استودیوی بازیسازی King تا به امروز به طور کلی ۸ بازی را برای اندروید عرضه نموده است که همگی دارای امتیاز ۴.۴ و بالاتر هستند و با میلیون ها دریافت از گوگل پلی در صدر برترین بازی های اندرویدی قرار دارند و به گونه ای خاص اسم این کمپانی بر سر زبان ها افتاده است چرا که بازی هایی کم حجم اما سرگرم کننده و گرافیکی را عرضه نموده است. هقت مورد از بازی های این استودیو را معرفی نموده ایم که در ادامه ی مطلب ان ها را برایتان لیست کرده ایم و اما نوبت به معرفی بازی Pyramid Solitaire Saga از این استودیو رسید ؛ بازی ای زیبا و مهیج که در آن شما با دو شخصیت اصلی یعنی هلنا و کینگزلی همراه می شوید! شما باید در نقش هلنا با دوست خود کینگزلی که یک موش صحرایی است ماجراجویی جدید خود را آغاز نمایید و با پیدا کردن سرنخ ها مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید!

اگر به بازی های کارتی علاقه مندید و دوست دارید یکی از زیباترین بازی های کارت و تخته اندرویدی را تجربه نمایید ما به شما بازی Pyramid Solitaire Saga را پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی Pyramid Solitaire Saga اندروید :

* شامل بیش از ۱۰۰ مرحله ی چالش برانگیز برای تکمیل نمودن

* پشتیبانی از لیدربورد برای مشاهده امتیاز دوستان

* انواع گنجینه های مختلف برای به دست اوردن

* بسیار آسان برای سرگرم شدن و سخت برای حرفه ای شدن

* امکان همگام سازی آسان بازی بین دو دستگاه با اینترنت

* دارا بودن گرافیکی عالی با انیمیشن هایی از دوران باستان

بازی Pyramid Solitaire Saga با ده ها میلیون دریافت از گوگل پلی توانسته است امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را از آن خود نماید و ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.11.0:

* اضافه شدن چندین ویژگی جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیـک

 

دانلود Pyramid Solitaire Saga - بازی کارتی هرم اندروید!

 

Into The Dead v1.9.2 – بازی ترسناک به سوی مرگ

جمعه 7 آذر 1393برچسب:,

 Into The Dead v1.9.2 – یک بازی ترسناک فوق العاده زیبا با بیش از ۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی و امتیاز ۴.۳ از ۵.۰                        

Into the Dead از سری بازی های ترسناک و هیجان انگیز برای دستگاه های اندرویدی می باشد و قضیه ی آن از این قرار است که در جهانی که اکنون مرده ها در آن تاخت و تاز کرده اند و تمامی انسان ها را به قتل رسانده اند ؛ تنها شما جان سالم به در برده اید و اکنون زنده هستید و زمان آن فرا رسیده است تا علیه زامبی ها اقدام کنید. شما باید سعی کرده تا زامبی ها را از سرزمین خود بیرون رانده و آن ها را برای همیشه ریشه کن کنید. زامبی ها به صورت وحشتناک ، به توده های مردم حمله می کنند و آن ها را مورد تاخت و تاز قرار می دهند. اگر می خواهید که زنده بمانید ، باید زامبی ها را برای همیشه نابود کنید. تعداد زامبی ها روز به روز بیشتر شده و قدرت آن ها هر روز زیادتر می شود و تنها کسی که می تواند جهان را از شر زامبی نجات دهد فقط شما هستید و چشم امید همه به شماست !

برخی از ویژگی های بازی Into The Dead اندروید :

* دارا بودن گیم پلی بسیار عالی

* به چالش کشیدن شما و ماموریت های ویژه

* به روز رسانی مداوم و دائمی بازی

* استفاده از سلاح های قدرتمند و جدید

* پشتیبانی از تبلت های اندرویدی

اگر به دنبال یک بازی ترسناک و کم حجم هستید فارسروید به شما کاربر گرامی بازی Into The Dead را پیشنهاد می دهد که می توانید آن را با یک کلیک و به صورت رایگان دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v1.9.2:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Into The Dead - بازی ترسناک به سوی مرگ اندروید

 

آخرین مطالب ارسالی

  • Next Lock Screen 1.5-قفل بسیار زیبای گوشی
  • WWE Immortals-بازی کشتی کج جاودانه
  • Trial xtreme 4-بازی موتور سواری بسیار زیبا و جذاب
  • DU Battery Saver PRO & Widgets-مدیریت باتری
  • آموزش افزایش لایک و فالور اینستاگرام و فیسبوک
  • DynamicNotifications Premium- دانلود برنامه مشاهده اطلاعیه های گوشی بدون باز کردن قفل
  • Hellish Neighbours : New Year-دانلود بازی بسیار زیبای همسایه جهنمی
  • web pc suite- دانلود برنامه استفاده از فایل های گوشی با کامپیوتر بدون usb
  • The Cleaner 1.4.10.1 - دانلود برنامه پاک کردن فایل های زباله
  • Lightning Launcher eXtreme 10.6.4-دانلود لانچر بسیار زیبا
  • TouchPal X Keyboard- دانلود کیبور بسیار قدرتمند
  • برنامه iGest – Gesture Launcher 2.5.0.9 - دانلود برنامه لمسی اندروید
  • دانلود Clash of Clans نسخه 6.407 اندروید
  • ooVoo Video Call, Text & Voice 2.2.6 - مسنجر محبوب ooVoo برای اندروید
  • Boom Beach 19.60- بازی استراتژیک ساحل بوم + دیتا
  • MMX racing- بازی ماشین سواری بسیار زیبا اندروید+دیتا
  • Pou -----پو
  • Tiamat X 1.0.3---بازی اندروید
  • Epic Skater(اپیک اسکیتر)
  • Lets Create Pottery ----دانلود بازی سفالگری
  • کل صفحات: 1
    صفحه قبل 1 صفحه بعد